Resmi Gazete’de yayımlanan ilana nazaran; Hazine ve Maliye Bakanlığı personel alımı ile ilgili ayrıntılar aşikâr oldu. Hazine ve Maliye Bakanlığı, bünyesinde çalıştırmak üzere 456 eleman istihdam edecek. Vatandaşlar işçi alımı müracaatlarının ne vakit başlayacağını ve müracaat süreciyle ilgili ayrıntıları merak ediyor. İşte, ayrıntılar…
HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NE VAKİT BAŞLIYOR?
Hazine ve Maliye Bakanlığı personel başvuruları alımı 16-27 Aralık tarihleri ortasında alınacak. Adaylar başvurularını https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr adresi üzerinden gerçekleştirebilecek.
BAŞVURU LİNKİ İÇİN TIKLAYIN
Hazine ve Maliye Bakanlığı, bünyesinde çalıştırmak üzere 456 işçi istihdam edeceğini açıkladı.
BRANŞ DAĞILIMI NASIL OLACAK?
- 456 çalışanın branş dağılımı şu biçimde:
- 14 çözümleyici sistem programcısı,
- 13 programcı,
- 3 mütercim-tercüman,
- 22 mühendis,
- 128 büro işçisi,
- 202 takviye çalışanı,
- 28 muhafaza ve güvenlik vazifelisi,
- 46 tekniker
MÜLAKATLAR NE ZAMAN YAPILACAK?
Giriş sınavı kelamlı mülakat sistemiyle yapılacak ve Ankara’da gerçekleşecek. Hazine ve Maliye Bakanlığı sözleşmeli personel alım mülakatları 17 Şubat-7 Mart 2025 tarihleri ortasında yapılacak.
BAŞVURU ŞARTLARI VE ÖTEKİ HUSULAR İÇİN TIKLAYIN