MMA Küresel ve MMA Türkiye tarafından düzenlenen, pazarlama dünyasının en yaratıcı, yenilikçi ve başarılı projelerini ödüllendiren MMA Smarties Mükafatları, 16 Aralık’ta gerçekleşen merasimle 10’uncu kere sahiplerini buldu.
Türkiye’nin birinci ve tek ‘müşteri teknolojileri’ şirketi Hopi; sevilen müzikçi Teoman’ın reklam yüzü olduğu Harcamaya Hazır Limit (Ha Ha Limit) eserinin lansmanı ile Türkiye’nin de dahil olduğu MEA (Middle East Africa) bölgesinde “Omnichannel Marketing” kategorisinde altın mükafatla taçlandırıldı. İrtibat planının 360 derece örülmesi ile yaratıcı biçimde sunulması kriterlerine nazaran bedellendirilen mükafatla değerli bir muvaffakiyete imza atan Hopi, MEA bölgesinde “Influencer/Celebrity Marketing” alanında ve Türkiye’de “Social Media Marketing” kategorisinde bronz mükafatın de sahibi oldu.
Ödeme sistemleri ve pazarlama teknolojileriyle kendi bölümünde fark yaratan Hopi’nin, “icat çıkarma” vizyonunun en hoş örneklerinden olan “Harcamaya Hazır Limit”in (Ha Ha Limit) eserinin lansman sinemasında; farklı kuşaklara da hitap etmeyi başaran ve rahatlığıyla tanınan Teoman yer aldı. Büyük bir beğeni toplayan reklam sinemasında; iki gencin alışveriş sırasında yaşadığı ödeme gerilimi üzerinden, Hopi’nin Ha Ha Limii eseri ile sağladığı avantajlar anlatıldı. Gençlerden birinin bir anda Teoman’a dönüşmesiyle devam eden reklam sinemasında, Teoman’ın “Şimdi aldık diye artık mi ödicez dostum” bildirisi ile Ha Ha Limit’in alışverişte baş rahatlığı sağlayan “Şimdi al Sonra Öde” ve “Taksitli Öde” seçeneklerine vurgu yapıldı.
Harcamaya Hazır Limit (Ha Ha Limit) eserinin lansmanı ile Hopi, bu yıl gerçekleştirilen Kristal Elma ödüllerinde de “En iyi Ünlü Kullanımı” kategorisinin kazananı olmuştu.