İtalyan sporcuya yerli ‘peynir’ sponsoru: Darısı başımıza


Tüm dünya 2024 Paris Olimpiyatlarını konuşurken, pek çok atlet muvaffakiyetler elde ederek ülkelerine döndü. Öte yandan ülkelerini temsil eden atletlere, yerli markaları da sponsorluk yaptı.

İtalyan artistik jimnastikçi Giorgia Villa’ya ise, İtalya’da ünlü bir peynir markası olan Parmigiano Reggiano sponsor oldu.

Villa, 2024 Olimpiyat Oyunlarında gümüş madalya kazandı. Öte yandan 2019 Dünya Şampiyonasında bronz madalya kazanan kadrolarda yer aldı.

Ayrıca 2022 Akdeniz Oyunları ve 2022 Avrupa Şampiyonası’nda altın madalya kazanan ekiplerde yer aldı.

Sponsorluk takviyesinin, sportmenlerin başarılarındaki ehemmiyeti dikkat çekerken, akıllara Türkiye’deki atletlerin her birine, neden yerli bir markanın sponsor olmadığı sorusu geldi.

Sponsorluk, atletlerin başarısına takviye olmanın yanı sıra, o ülkeye has yerli ve ulusal eserlerin tanıtılması konusunda da değerli bir rol oynuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir